Tanácsok a közösségi média produktív használatához

Sok ember van, akit egyre jobban érdekel, hogy ma megtanulja önmagát népszerűsíteni. Az egyik legújabb és leghasznosabb módszer, amely segíthet abban, hogy sikeres legyen egy vállalkozás vagy termék vagy akár egy imázs, a közösségi média marketing, nézze meg ezt a cikket, és nézze meg, hogyan lehet sikeres a közösségi média marketinggel ma.

Értsd meg, hogy a technológia mozgatja a közösségi médiát, és fordítva. Napról napra, amikor a közösségi média egyre népszerűbbé válik, a technológia versenyez a felzárkózásért, ami a közösségi médiát népszerűbbé teszi. Tudja meg, mit kínál a technológia az ügyfeleinek a társadalmi szükségleteikben, hogy részt vehessen a velük való beszélgetésben, szemben a velük való beszélgetéssel.

Ne tegyen közzé irreleváns és triviális bejegyzéseket a közösségi média profiljaiban. Mindig tartsa szakszerű és releváns bejegyzéseit. Senkit nem érdekel, hogy új mobiltelefont kapott, vagy hogy sorban állsz a filmeknél. Ezeket a triviális bejegyzéseket a saját személyes profiljának kell fenntartania, nem pedig az üzleti profiljának.

Az aktív megmaradás nagyon fontos a közösségi média marketingjében. A siker nagy része a társadalmi szerepvállalás. Ha nem vagy aktív és vonzó, akkor nem lesz közönséged. Egy jó kampány, amely a felhasználóknak beszélni tud, fordítva is nagyon sikeres lehet.

A nagyvállalatok számára a közösségi média marketing munkaigényes, bonyolult és nem szabványos feladat lehet, ahol a hatékonyság megfoghatatlan. Számos reklámügynökség és közösségi média ügynökség még mindig megpróbálja megérteni, hogyan lehet hatékonyan piacra dobni a tömegeket, és ezt menet közben alakítják ki. Ezért legyen óvatos, ahol elkölti a pénzét, és győződjön meg arról, hogy mérhető eredményeket kap marketing kampányából.

Amikor elkezd egy közösségi média marketing kampányt, hagyjon teret próbára és hibára. A megcélzott közönségtől függően előfordulhat, hogy egyes dolgok, amelyek más vállalkozások számára hatékonyak, nem működnek az Ön számára. Figyelje, mi működik és nem működik, és szükség szerint változtasson. Ez megmutatja ügyfeleinek, hogy Ön is kapcsolódik az igényeikhez.

LinkedIn oldaladat összekapcsolhatod a blogbejegyzéseiddel egy blog feed alkalmazáson keresztül. Ez lehetővé teszi, hogy a bejegyzés frissítésként jelenjen meg a LinkedIn oldalán. Ily módon időt spórolhat, és nagyobb kitettséget érhet el, ha mind a LinkedIn-be, mind a blogjába posztol.

Tartsa szemmel a versenyt. Látogasson el vetélytársai közösségi médiaprofiljaiba, hogy megtudja, mi hozza számukra a sikert, és mi az, ami nem fogadja jól. Ezt az információt felhasználhatja saját stratégiájának kidolgozására, akár utánzásra, akár sokszínűségre. Bármelyik vagy mindkét út az ügyfélkör megugrásához vezethet.

A videók nagyszerű tartalmat jelentenek a közösségi média marketingjében. A demográfiai adatok azt mutatják, hogy a videó a legnagyobb és leggyorsabban növekvő online alkalmazás. Régi cikkeit és bejegyzéseit videó -bemutatókká teheti a weben elérhető képernyőfelvételi és prezentációs eszközök segítségével. Add hozzá őket YouTube -profilodhoz, és linkeld őket közösségi oldalaidhoz.

Futtasson szórakoztató és érdekes szavazásokat a Facebook -oldalán. Ez nagyszerű módja a közönség és a potenciális fogyasztók bevonásának. A Facebooknak van egy könnyen használható funkciója, amely segíthet a szavazások létrehozásában, ezért használja ki. A közvélemény -kutatásoknak nem feltétlenül az Ön vállalkozásához kapcsolódó információkról kell szólniuk. Ezek szórakoztatóak, érdekesek lehetnek, és magukba foglalhatják az aktuális eseményeket. A közvélemény-kutatás lényege a fogyasztók érdeklődésének fenntartása.

Most, hogy megtanulta, mit kell tennie ahhoz, hogy sikeres legyen a közösségi média marketinggel, jobban meg kell ismernie, mit kell tennie. A cikkben szereplő tippek nagy segítséget nyújthatnak Önnek, de csak akkor, ha következetesen és a legjobb tudása szerint alkalmazza mindazt, amit tanult.