Nézze meg ezeket az ötleteket a cikkmarketing jobb megértése érdekében

Mindannyian nem akarunk több milliárd dollárt. Persze mindenki anyagi biztonságban akar lenni, nem mindenki törekszik arra, hogy gazdag legyen. Fel kell hívnia közönsége figyelmét, és forgalmat kell vonzania webhelyére, hogy több embert tegyen ki termékei vagy szolgáltatásai elé. A cikk marketing fantasztikus módja annak, hogy segítsen némi extra pénzszerzésben. Tudjon meg többet erről a részről.

Ha jó számú előfizetője van, folytassa a tartalom küldését. Ezáltal az emberek érdeklődni fognak arról, hogy miről beszél, és időnként megemlítheti termékeit. Próbáljon havonta egyszer hírlevelet küldeni, hogy elegendő információ álljon rendelkezésre, és rendszeresen küldjön valamit.

Próbáljon meg olyan logót kialakítani, amely az Ön által kínált termékre irányul. Ez a taktika jól működik a nagyvállalatok számára, így nyilvánvaló, hogy a kisvállalkozásoknál is jól fog működni. Olvasói felismerik logóját, és hitelességet adnak. Azt szeretné, ha az olvasók tudnák, milyen tartalom a tiéd, hogy biztosítsák, hogy tőled is vásárolnak.

Amikor több könyvtárról tesz közzé cikkeket internetes marketingként, két szilárd szabály szerint kell élnie. Egy, soha ne tegye közzé ugyanazt a cikket kétszer. Mindig győződjön meg arról, hogy változtat a dolgokon, és új, friss nézőpontot ad a témához. Másodszor, mentse el a hivatkozásokat a szerző életrajzához, hogy a cikket ne olvassa spamként.

Ha megnézzük, hogy más szerzők mit tesznek közzé, nagyszerű módja lehet a cikk marketingkampányának fejlesztésében. Mindig kerülje a mások tartalmának plagizálását, de azt is látnia kell, hogy a szakértők hogyan jutnak el a saját területükre az általuk írt és terjesztett tartalom révén.

Próbáljon olyan cikkeket írni, amelyek képesek segíteni az embereknek a problémáik megoldásában. Miután pontosan megválaszolta az olvasó számára feltett kérdést, nagy valószínűséggel visszatér a további megoldásokhoz a jövőben.

Őrizze meg az interneten közzétett minden másolatát, valamint az esetleges levelezéseket és megjegyzéseket. Ezek másolatainak mentésével később felhasználhatja saját cikkeiben. Ezt Label Rights -nak vagy PLR -nek nevezzük. A Private Label Rights csodálatos kiegészítéseket tartalmaz a cikkeiben.

Ha a cikk marketing kampánya olyan formátumokat tartalmaz, amelyek lehetővé teszik az olvasók visszajelzését (például blogolást), akkor ösztönözni kell a részvételt úgy, hogy minden cikket kérdéssel fejeznek be. Ez arra sarkallja az olvasókat, hogy alaposabban fontolják meg cikkét. Azok az olvasók, akik válaszolnak, bekapcsolódnak egy közösségi vitába, és közelebb hozzák őket online jelenlétükhöz, és nagyobb valószínűséggel olvassák újra a művét.

Több cikk beküldésekor győződjön meg arról, hogy mindegyik következetes. A tervezéshez hasonlóan minden cikknél ugyanazt a formátumot kell követnie. A feszültségnek ugyanúgy kell lennie, mint az általános hangnak. Mindannyian úgy kell megjelenniük, mintha ugyanaz a személy írta volna őket, akik voltak.

Ha megfelelő mennyiségű bizonyos érzelmet fecskendez egy marketingcikkbe, az nemcsak hitelesebbé teheti azt az olvasó számára, hanem nyitottabbá is teheti mindazt, amit a cikk sugall. Az érzelmekkel teli cikkek sokkal érdekesebbek lehetnek, mint egy unalmas cikk.

Tegye tartalmát mindig egyedivé. Ne alapozza le mások által írt cikkeket, és ne másoljon cikkeket, és csak néhány szót változtasson meg. A 100 százalékban eredeti cikkek kiemelkednek mind az olvasók, mind a keresőmotorok számára. Ha olyan témáról ír, amely jól le van fedve, adjon hozzá egy fordulatot vagy egy új szemléletmódot, hogy egyedi legyen.

A passzív jövedelem folyamatos áramlása nagyon kívánatos. Ha az a célja, hogy valódi pénzügyi előrelépést érjen el, olvassa el a cikkben található tippeket, és használja rendszeresen.