Jó szilárd tanácsok a jó hírnév kezelésével kapcsolatban, amelyet bárki használhat
Sok üzlet nem sikerül a kapun kívül. Sok tényező járul hozzá ehhez. Az üzleti hírnevének kezelését elsődleges prioritássá kell tennie, amikor vállalkozása sikere érdekében dolgozik.
Ha webhelye nem rangsorolódik az internetes keresés első oldalán, akkor ideje lenne befektetnie egy olyan cégbe, amely a keresőmotorok optimalizálására szakosodott. Ez a vállalat az Ön weboldalának minden egyes oldalát elolvassa, és kulcsszavakat épít be a SEO SEO gyakorlatának legújabb felhasználásával.
A hírnevének kezelésének egyik elsődleges módja az, hogy üzleti márkáját online igényelje, és átvegye a rólad szóló tartalom irányítását. A KnowEm.com, a UserNameCheck.com vagy a NameChk.com webhelyen keresse meg a felbukkanó üzleti nevének minden online példányát. Csak egyet kell használnia, de bármelyikük tudatja Önnel, ha valaki odakint félrevezeti az üzleti vállalkozását, vagy rosszul beszél rólad.
Az üzleti hírnevének alaposabb figyelése érdekében próbáljon meg riasztási rendszert felállítani. Ez egy olyan napi e-mail, amelyet kap, amely tájékoztatja Önt arról, hogy mikor említette cégét online. Valóban pénzbe kerülnek, és rövid időbe telik a felállításuk, de rengeteg hasznos információval szolgálhatnak.
Gazdapályázatok, amelyek segítenek megerősíteni hírnevét. Ez különösen fontos, ha rossz értékelést kapott. A verseny sok pozitív információt hoz létre a vállalatáról, amely növelheti a vállalat online megjelenését. Ez a technika segíteni fogja az oldal rangsorának emelését az internetes keresőkben.
Fontos, hogy online maradjon személyre szabott. Az állapotfrissítések és a tweetek közzététele addig nem működik, amíg aktívan nem kommunikál a közönséggel. Ha feltesz egy kérdést a közösségi hálózaton, győződjön meg róla, hogy a lehető leggyorsabban megválaszolta. Ha feltesznek egy kérdést, és nem tudja, hogyan válaszoljon rá, mondja el nekik, hogy a válasz megtalálásán dolgozik.
Győződjön meg arról, hogy legalább több üzleti weblap optimalizálva van-e a vállalkozás nevéhez. Azt szeretné, hogy a Google felismerje vállalkozása kezdőlapját, mint hiteles internetes webhelyet a vállalkozásáról. Azt akarja, hogy az Ön vállalkozása első számú keresési pozíciója legyen, ne pedig a második vagy a harmadik a Wikipedia cikk vagy valamilyen blog mögött. Győződjön meg arról, hogy az Ön webhelye az első adatlap, amelyet valaki lát, amikor a Google-ját márkájává alakítja.
Mielőtt elkezdené értékesíteni az ügyfeleket, győződjön meg róla, hogy tisztában van a megcélzott demográfiai adatokkal. Ez segít kitalálni, hogyan lehet kapcsolatba lépni velük. Állítólag a hangvétele, a tartalma és a szóhasználata különbözik attól az embertípustól, amelyhez fellebbezni próbál.
Amikor beszél a közönségével, győződjön meg róla, hogy ezt beszélgetési hangnemben teszi. Az embereknek nem tetszik az az ötlet, hogy a cégtulajdonosok mindig a marketingben gondolkodnak velük. Bár eladni akar, soha nem szabad úgy éreznie az ügyfeleket, hogy ez az egyetlen gondja.
A jó hírnév megőrzése érdekében meg kell tanulnia, mikor kell válaszolnia. Ha negatív értékelése jelenik meg vállalkozásáról, tudnia kell, mit kell tennie. Ha a panasz jogos, próbáljon privát és nyilvános választ adni rá. Próbáljon olyan megoldásokat kínálni, mint a visszatérítés. Ne próbáljon haragudni vagy hamisnak nevezni a véleményt, mert ettől rosszul nézhet ki.
A hírnév kezelése a játék neve. Ne engedje, hogy az apró dolgok túl nagyok legyenek. Használja ezt a tanácsot a hírnevének kezelésében.
Utolsó kommentek