Jó szilárd tanácsok a hírnévmenedzsmentről, amelyeket bárki használhat!

 

Sok vállalkozás rögtön a kapunál kudarcot vall. Ehhez számos tényező járul hozzá. Az üzleti hírnevének kezelését elsődleges prioritássá kell tennie, amikor azon dolgozik, hogy vállalkozása sikeres legyen.

 

Ha webhelye nem szerepel az internetes keresés első néhány oldalán, lehet, hogy itt az ideje befektetni egy keresőoptimalizálásra szakosodott cégbe. Ez a cég a legújabb SEO-gyakorlatok alkalmazásával a weboldalának minden egyes oldalát átveszi, és kulcsszavakat épít bele az egészbe.

 

A hírneve kezelésének egyik elsődleges módja, ha vállalja üzleti márkáját az interneten, és kezébe veszi az Önről szóló tartalmak kezelését. Használja a keresőoldalakat, hogy felkutassa az üzleti nevének minden online felbukkanó példányát. Csak az egyiket kell használnia, de bármelyik tudatja Önnel, ha valaki hamisan mutatja be vállalkozását, vagy rosszat mond Önről.

 

Ha még gondosabban szeretné szemmel tartani üzleti hírnevét, próbáljon meg riasztási rendszert létrehozni. Ez egy olyan e-mail, amelyet naponta kap, és amely értesíti Önt, ha cégét megemlítik az interneten. Ezek ugyan némi pénzbe kerülnek, és rövid időt vesz igénybe a beállításuk, de rengeteg hasznos információval szolgálhatnak.

 

Szervezzen versenyeket, hogy segítsen megerősíteni a hírnevét. Ez különösen fontos, ha rossz kritikát kapott. Egy verseny rengeteg pozitív információt hoz létre a vállalatáról, ami segíthet növelni a vállalat online ismertségét. Ez a technika segít emelni az internetes keresőmotorok oldalrangsorát is.

 

Fontos, hogy személyeskedő maradjon, amikor online van. Az állapotfrissítések és tweetek közzététele nem fog működni, amíg nem kommunikál aktívan a közönséggel. Ha a közösségi hálózatán egy kérdést tesznek közzé, győződjön meg róla, hogy a lehető leggyorsabban válaszol rá. Ha feltesznek egy kérdést, és nem tudja, hogyan válaszoljon rá, mondja meg, hogy dolgozik a válasz megtalálásán.

 

Győződjön meg róla, hogy legalább több üzleti weboldala optimalizálva van a cégnevére. Azt szeretné, ha a Google az üzleti honlapját a vállalkozásáról szóló hiteles internetes oldalnak ismerné el. Azt szeretné, ha az első számú keresési pozícióban lenne az üzleti neve, nem pedig a második vagy harmadik helyen egy Wikipédia-cikk vagy egy blog mögött. Gondoskodjon arról, hogy az Ön honlapja legyen az első bejegyzés, amelyet valaki lát, amikor a Google keresőben az Ön márkanevére keres.

 

Mielőtt elkezdené a marketinget az ügyfeleinek, győződjön meg róla, hogy tisztában van a megcélzott demográfiai célcsoporttal. Ez segíteni fog abban, hogy kitalálja, hogyan kapcsolódjon hozzájuk. Az Ön hangnemének, tartalmának és szóhasználatának aszerint kell eltérnie, hogy milyen típusú embereket próbál megszólítani.

 

Amikor a közönségével beszélget, ügyeljen arra, hogy ezt társalgási hangnemben tegye. Az emberek nem szeretik, ha az üzlettulajdonosok mindig marketinggel a fejükben beszélnek hozzájuk. Bár Ön valóban eladást szeretne elérni, soha nem szabad azt éreztetnie az ügyféllel, hogy ez az egyetlen gondja.

 

A jó hírnév megőrzése érdekében meg kell tanulnia, hogy mikor kell válaszolnia. Ha egy negatív értékelés jelenik meg az Ön vállalkozásáról, tudnia kell, mit kell tennie. Ha a panasz jogos, próbáljon meg privátban és nyilvánosan is válaszolni rá. Próbáljon meg megoldásokat, például visszatérítést ajánlani. Próbálja meg elkerülni, hogy dühös legyen, vagy hamisnak nevezze a véleményt, mivel ez rossz színben tünteti fel Önt.

 

A reputációkezelés a játék neve. Ne engedje, hogy az apróságok túl nagyra nőjenek. Használja ezeket a tanácsokat, hogy segítsen a hírneve kezelésében.